CANCER

Jag har bestämt mig för lite saker jag ska köpa för min sommarjobbslön.
 
Det första jag köper är det här halsbandet från barncancerfonden, halsbandet kostar 295 kronor varav hälften går till barncancerfonden själv. Jag kan inte låta bli och köpa det. Finns att köpa här.
 



Sen måste jag ha en ny kamera, min ger olika blixtar varje gång så ljuset blir allifrån bra. Så irriterande!




Sist men inte minst ska jag ge mig själv ett armband från cocoo som jag kollat på under en lång tid. Men balle! Jag kan inte hitta det på hemsidan, nej nu blir jag arg! Jag får väl ta och köpa det från KyssJohanna istället. Måste väl ta och sponsra det otroligt snygga namnet.


 






 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Söt kamera!

2007-07-10 @ 19:05:57
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Natalie

Jag har ett liknande halsband, fast från M925 :)

2007-07-11 @ 00:07:37
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0