Hjälp

nu har jag fått inta Växel/receptionistplatsen på på jobbet. eftersom jag bara har suttit här idag kan jag väldigt lite av allt jag bordekunna för att sitta här ensam. Nyss ringde en tant och frågade efter en människa, efter ett tag kom hon på att det var fel namn och ville prata med hennes chef. hur ska jagkunna veta vem som är hennes chef? Sen ville hon prata med någon person med ännu svårare betäckning på arbetsuppgift. nej ush! hur FAN ska jag kunna veta det? Jag envisas med att säga att jag ärsommarvikarie men hon fortsätter fråga, jävla pucko. Så jag kopplar in henne till Eva; varsågod. Lite hjälplös är man allt, vet inte ens vad alla personer har för arbetsuppgifter. Men jag klarar det, kom igen johanna! Bara 50 minuter kvar ;D
 
Nej nu ska jag hämta äpple, sluta och ringa Julia, hon åker till Usa snart och därförpassar vi på att ta en promenad idag :) 
 

Puss och kram <3

 
det här behöver jag, du med?
[ För er som inte förstår så är texten ovan en länk, jag menar inte christina när jag skriver det här :) ]

Kommentarer
Postat av: Christina

och här har vi en ny sida tillagd på favoriter =)

2007-08-01 @ 01:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0