JAG VET VART NI BOR!!

Just nu har jag en surfpaus i mitt jobbande! Ska strax göra världens drygaste greeejjj. Det är nämligen så att all som bor på landet i Surahammars kommun har fått adresser ( gatunamn ) nyligen och JAG måste sitta och skriva in , byta , alla gårdsnamn mot adresser och nummer. Fast jag tog ju det självmant så. Så snart  vet jag vart alla bönder bor :)

Ush vad jag hatar att jag inte får träna, jag känner att varje sekund försvinner mina muskler och övergår till fett som gör att jag känner mig som en vandrande geléklump när jag skuttar omkring på Kommunalteknik. Aja, när halsen är bra kommer jag löpa som aldrig förr och då försvinner allt igen, hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Nina

ja visst är det snyggt!! mums!

2007-07-20 @ 14:55:16
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0