JAG VILL HA ANOREXI!

Igår såg jag världens sjukaste program! Det handlade om tjejjer som ville ha anorexi för de tyckte att det var snyggt, helt otroligt puckat. Vad är det för idioter som tänker så egentligen. Aja, i dokumentären visade dem en hemsida där alla dessa tjejjer som ville bli ano-smala. Fungerrade ungefär som en vanlig community men med massa pepp om att bli smal och tjejjerna tävlade vem som kunde bli smalast, bilderna var som tagna ur auschwitz!

Och så var det en stackars liten tös som var inlags på ett anorexi-bote-hem, gissa hennes ålder? 11 ÅR! Hon och hennes kompisar kom på idéen att de skulle tävla om vem som kunde bli smalast snabbast, så tillslut kunde hon inte kolla på mat för då så hon fette övergå från maten till kroppen.

jag kan inte förstå att man kan vara så himla missnöjd med hela sig själv att man tror genom att bli en vandrande spjälsäng bli attraktiv, finn det nån som tycker det är snyggt?


Kommentarer
Postat av: Chrille

Usch, jag såg också på det. Helt sjukt!

2007-07-24 @ 22:15:59
Postat av: EmmaJohansson

Hörde syster tala om programmet idag, helt sjukt att det finns människor som vill se utr sådär !!

2007-07-25 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0