SURAHAMMAR i all ära!

Ja visst är det ett underbart litet samhälle jag har blivit placerad i av mina föräldrar. Det står Fest på schemat för alla ungdomar och kvällen startar helt okej, stelt men vad är en fest utan sin stelhet i början. Men det mindre bra var att det aldrig övergick från stel till fart. Så jag och Ia övertog´datorn och roade oss med den även om vi fick besök flera gånger. Kvällen fortsätter... runt 12 ( som vanligt) tar det 'slut' och majoriteten går ut för att slåss! Nu tänker du: Gud vilka tuffa grabbar! och jag håller med, otroligt charmigt :) Skämt och sidor. De provocerade pojkarna slåss och slåss i en oändlighet och jag och Ia beskådsar verket från sidan. Nej vi är inte dem som hoppar in emellan och skriker: SLUTA!. Efter att ha kollat på flygande människor, näsblod och ilska i 1 timme gick vi hem. Vilken underbar kväll!

image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0