VATTENBALLONG

Idag har jag druckit såmycket vatten att min mage känns som en vattenballong, det är inte bra!




Tidigare idag efter frukosten tog jag mig en promenad ner till Ia på bibblan, tyvärr råkade jag skrämma henne så hon fick hjärtinfarkt men hon vårdas nu på sjukhus så det är lungt! Strunt samma, det jag skulle berätta var att jag lånade 4 stycken valpböcker och 1 valp DVD, så nu har jag ganska mycket att hinna läsa innan valpen kommer hemtill oss.

Föresten, nu ringer mamma och säger till Anna att vi vill ha lilla Hugo Boss :) Så vecka 31 blir jag en hundägare, tänk vad snäll jag ska vara mot lilla Hugo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, Knuuuuut!

2007-07-12 @ 21:02:52
URL: http://legolass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0