FREDAG



Då har redan ännu en vecka gått, helt sjukt hur fort det går! 3 veckor i skolan redan, 3 veckor närmare höstlovet. Aja, för att tala om nåt annat än skolan kan jag berätta hur otroligt bra min fredag har varit hittils. Nu sitter jag i mammas stoooora fleesetröja, knaprade nyss på en kokostopp. Jag har den väldans turen att ha en pappa som jobbar i stockholm, fast det ända som är bra med det är att varje dag åker han förbi hummelsta. Så om jag vill ha något gottis på fredagen slår jag honom en pling. Så idag testade jag den funktionen och vips, nu fick jag lite mumms :)

Strax ska jag fortsätta min kockkarriär genom att baka Emils kända After Eight kaka. Fast minus after Eight!




Här är min dag hittils i bilder, trevligt va :)

image167
image168

image169

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det går bara bra med bloggen men jag visste inte hur man svarade på kommentaren, om man nu kan det ?.. men jag tänkte att jag kunde svara på den medans jag skrev en kommentar till dej, haha komplicerat!
p.S den dära kakan var smakskens, jag tar gärna receptet;)

2007-09-09 @ 16:43:15
URL: http://mandmyworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0