Härliga Tidag !

image185

Åh vilken härlig Tisdag, jag ska efter att skrivit detta inlägg skriva en insändare till VLT om en vänlig gubbe jag ska berätta om nu. På idrottslektionen idag tog jag, Julia, Eve, Ia och Lisa en promenad och några blev lite sugna på glass. Julia gjorde ett försök i att köpa 1 glass av den röda glassgubben men lyckades inte. Som från ingenstans kommer en gubbe som också ska köpa glass och , ta mig på orden, köper glass åt oss. 40 kronor la den söta gubben ut åt oss. Då blir man glad :)

image186


Idag har jag inget och plugga, konstigt nog, så jag ska ta mig och kolla på idol, har missat alla avsnitt hittils. Om det ens vart fler än 1? Aja det får jag se ikväll!

Kommentarer
Postat av: fannyh

välkommen in till min blogg :)

2007-09-11 @ 18:30:22
URL: http://forbiidden.blogg.se
Postat av: Amanda

Naaw vilken söt farbror han kan ju inte ha vart från suara i alla fall...haha :D puss love u

2007-09-12 @ 09:03:24
URL: http://mandmyworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0