MIDDAGSDAX

Igår var det som sagt min födelsedag, och i onsdags var det chrilles tur. För att fira ett steg närmare 18 och flytt från sura valde vi att starta en liten middag hos mig. Som en tjejmiddag slash födelsedagsmiddag, så jag och chrille har vart och kånkat varor från willys fast chrille först tog fel cykel, gjort sallad, marinerat och massa mer. Det enda jag behöver göra nu är att dammsuga rummet, men nej. Jag tycker att dammsuga är det klart tråkigaste som finns, men ska ta mig i kragen och göra det snart... om ett tag, eller sen.


Tänk att det bara är 2 år kvar tills vi flyttar ut från bubblan surahammar till verkligheten ( som i det här fallet är Göreborg ). Ska bli så himla skönt att börja om allt på nytt och ha en liten hund som heter Knut, även om jag kommer sakna Hugo.


nej nu måste jag gå och göra nåt vettigt, som innebär att städa och dusha. Hejsvejs, syns ikväll alla tjejjor :) :*

Kommentarer
Postat av: Julia B

tack för en underbar kväll gumman =) <3

2007-09-02 @ 18:00:27
Postat av: Iffra

ÅH jag längtar tills du, jag och knut startar ett nytt liv :) Du är hela min värld, hjärtat!

2007-09-02 @ 19:09:07
URL: http://legolass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0