Helt otroligt

Nu är jag, maria och amanda hemkomna från en vecka på underbara Kreta. Jag vill tillbaka till värmen, till kvällarna, till festerna, till stranden, till alla vi träffade och till ouzo. Vi har haft så underbart kul att det inte går att beskriva. Inte ett enda tjafs, vi har lyssnat på varandra, gett varandra tillstånd att gå iväg ensamma med folk vi träffade där. Jag tror inte vi kan ha krävt så mycket mer än det vi fick. Resa var underbar och jag önskar att jag fick stanna där några dagar, veckor eller månader till. Åk dit kära läsare, gör det! Bilder kanske kommer upp senare här. om du vill se kan du kolla min bilddagbok och facebook. Nu ska jag äta några salta pingviner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0