Mums!

Kungsörnen (?) gör en verkligen till en toppen-bagare. Tillsätt jäst och vatten så har du ett supergott grekiskt lantbröd! Lite ost och marmelad gör det ännu godare...

Som gräddet på moset, eller marmeladen på osten (mohaha), har jag köpt en egen ipod. Han heter Ippe Ipod om ni undrar. En rosa söt sak som jag betalat alldeles själv trots att jag fyller år om någon vecka. Jag kände att det var dags att unna mig något för de pengar jag jobbat ihop. Jag har bara köpt kreta-resan fram tills nu. Fast ska jag vara ärlig lägger jag hellre pengar  på resor än matriella ting. Nej, nu ska jag utforska mammas nya dator. Den har inbyggd webkamera med roliga effekter. Jag känner mig som 12 igen, och jag gillar det! Tjao!


Kommentarer
Postat av: tjocksmurfen

erkänn att du har botoxat dig på bilden!!!

2008-08-25 @ 18:26:31
URL: http://fettagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0