Nu blir jag glad!

Man kan inte bli annat än glad när två paket ligger på köksbordet och väntar på en. Ett innehöll massa smakprover från Malaco plus en läkerolpåse (till vänster) och det andra var en godisbox som mina söta kusiner skickat. En present alltså, min första present jag fått inför min 18-års dag :-) Mums säger jag! Nej nu tror jag att en liten fågel krashade mot vårt fönster, säkert den 1000, men jag ska gå  och kolla på lilla pippi. Jag döper alla fåglar som dör mot vår fönsterruta pippi. Alla är begravda på vår baksida också. Tjao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Spännande med smakprover på godis, var det något att ha?



Ha det fint!

2008-09-07 @ 19:42:25
URL: http://gurko.blogg.se/
Postat av: Julia

svar:

åhh vad bra!! :D

jag har gjort mina negerbollar också :) dom är dock inte så toppen goda, hade bara äckligt smör hemma :( men vi lyckas nog trycka i oss dem iaf :D

uppsala, here we come ;) haha

2008-09-11 @ 22:44:33
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0