Sockerchocks-bordet.

Jag tycker jag har vart duktig idag. Det var nämligen första gången jag pluggade körkortsteori på körkortsskolans datorer . Första "provet" resulterade i 60 rätt av 70. Andra 65 av 70. Tänker jag på att jag bara läst en tredjedel av körkortsboken och gjort halva Bonniers Trafikskolan tycker jag ännu bättre om mig själv.

Ett plus för Körkortsexpress är deras socker-chocks bord.
Där ryms en gigantisk godisskål, flera kakburkar men också teér i olika smaker, vatten och kaffe. Detta gillar jag lika mycket som att jag är duktig på teorin. Peppar man inte sig själv går det utför, och det vill inte jag. Snart är det mat; fläskfilé ädelostssås och ugnspotatis. Det gillar jag också. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0