Friends are wonderful

Löprundan gick toppen! Lite jobbigt men så ska det vara. Nu sitter jag nydushad med datorn och kikar på "Vänner". Har perfekt läge från datorn till tv:n :-) Lite humoravbrott blir en humörhöjare som gör att jag orkar plugga mer sen. Har bestämt mig för att plugga minst 2 timmar idag. Får se hur det går. Ha en bra dag folket, tjao!


Jag, Amanda och Martina från fredagens krogenrunda som bakgrund på datorn. Min arm tar upp sisådär halva bilden, men det får jag leva med :-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

vadå tar upp halva bilden lilla gumman ? du var ju söt som socker på bilden :)

hoppas du hade en underbar kväll, var det första på krogen?

2008-10-07 @ 17:01:56
Postat av: Lia

det var så lite så

söt bakgrund :D

2008-10-07 @ 20:47:14
URL: http://bebbo.webblogg.se/
Postat av: therese

svar: ja det är sant, det var mycket fint! men hon är ändå jätte fin :)

2008-10-07 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0