Idag blir min cookie 18 barre

Japp det är sant. Min kära vän, vännina, vapendragare, hob, cookie och älskade blir idag lika stor och vuxen som jag har vart i några veckor nu. Maria kickar 18 feta, som de hade sagt i stan. Jag välsignar henne och önskar henne all lycka i framtiden!

För att fira denna dag bjöds det på fika i huset. Och för att visa henne min uppskattning av att hon finns fick hon en burk Ben&Jerrys; Cookie Dough. Det hade jag iallafall velat haft, så jag köpte en till henne. Det är hon värd! Nu väntar sängen efter 2 timmars pluggande. Jag är trött, Natti!

(Här kommer det upp en fin bild när Maria poserar med 3 nakna män inkl. snoppar. Detta när det fungerar att ladda upp bilder, så kom tillbaka ! Det här vill ni inte missa.)

Kommentarer
Postat av: cookie

Te quiero <3

2008-10-01 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0