Leeeeeeeeeeeeedighet!

Nu är allt underbart! En vecka skola är avklarad, prov skrivna och inga att plugga till över helgen, kan det bli bättre? Nej. Jag kan alltså göra vad jag vill utan att tänka på när jag ska plugga eller om jag ska plugga. Istället ska jag idag på middag/fest. Morgondagens bjuder kanske på Chokladfestivalen i Stockholm eller resturangbesök med familjen. Jag älskar att äta resturang, choklad också för den delen så planerna är perfekta.

Men nu ska jag inleda helgen med en löprunda tilsammans med Hugo, som föresten blev pappa igår! 7 tikar och en hane, han har duktiga simmare han. Tjao!


Kommentarer
Postat av: juulia

tack för din kommentar i min blogg sötnos. jag är så glad att du känner så! love u ma darl <3

2008-10-10 @ 23:33:40
URL: http://heterjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0