LOOOOOOOOOOOOOOOOOV

Jag tycker nyss det var sommarlov. Lata dagar på stranden på Kreta och långa partynätter, men vips: höstlov! De flesta ledigheter som kommer för med sig en slags spänningshuvudvärk hos mig. Antar att kroppen reagerar på det plötsliga lugnet. Värken har redan nått mig och jag har varit ledig i några timmar. Fast det gör inget, det är ju lov!


Förövrigt är studentkryssningen bokad, äntligen! En hel båt full av ungdomar som festar hela natten, kan inte bli roligare. Nu ska jag välja ut något från Pizzerian som jag vill ha. Kebabtallrik, kebab med bröd, kebabsallad, hm.... Ha ett underbar helg. Tjao!

Kommentarer
Postat av: tess

jag ska också på den :D! ihiih

2008-10-24 @ 17:37:43
Postat av: tess

jo jag vet ,;D hehe!kul som sjutton ska de bli!

2008-10-25 @ 13:10:53
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

längtar!! :D

2008-10-27 @ 15:31:02
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0