Mat i stora lass!

Och vad gott det är ! Idag har det verkligen varit en mumsa-dag för mig. Det började med att mamma hade ordnat ett stort fat fullt med bullar till frukost, farmor kom över med fikabröd och jag och pappa delade en Marabou Amigo som "resgodis" från affären. Vi köper alltid resgodis!

Nu har jag precis ätit en god middag bestående av potatisgratäng, lövbiff och vitlöksbröd. Hur gott som helst! Nu ska jag återgå till Stjärnor på Is och såklart... Popcorn. Är det lördag så är det. Ha en härlig lördagskväll :-) Pusss.


Ush, här sitter jag och pratar om hur mycket jag ätit idag. Här står det här stackars barnet och skulle göra vad som helst för en liten brödbit.

Kommentarer
Postat av: Julia

men fy, stackarna :(

2008-10-05 @ 11:24:57
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: Julia

svar:

du kan få detaljer ikväll på boxningen istället

2008-10-05 @ 16:56:31
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0