Bloggers

Här kommer jag tillbaka och fuktar upp efter bloggtorkan. Fasiken vilket torrt skämt :-) Jag tänkte berätta för världen om mina favvo-bloggar. Jag tycker man ska uppmärksamma sådant man tycker om, så här kommer dem.


Blondinbella. Och jag skäms inte det minsta över det! Tjejen är framgångsrik, amitiös och blond. Jag får inte nog av att läsa vad hon gör dagarna i ända. Jag hade stupat med det där fullspäckade schemat.

Lisaplace. Åh, den söta lilla varelsen! Jag kommer ihåg att jag satt och klickade runt på bloggar för några år sedan då jag kom in på hennes. Sedan dess besöker jag den kontinuerligt. Så söt, så fina kläder och så härliga bilder.

Pancaakes. En ung, supersöt tjej som lever ett enligt mig vanligt och kul liv. Lägger upp bilder från fester, outfits och allt möjligt. Vet inte riktigt vad som fick mig börja läsa hennes blogg. Nu är det iallafall en av de bloggar jag klickar mig in på nästan dagligen :-)

Linda Rosing. Hon skriver dåligt, lägger bara ut bilder på sig själv poserande i silikonläppar eller på sin dotter. Ändå läsr jag den till som tätt. Hon är en av sveriges största bloggare nu. Underligt...


Nu ska jag ta mig en kopp té och plugga lite Matte C. Tjao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0