Tisdagar = härliga !

Mina tisdagar är verkligen bäst ! Jag har sovmorgon och slutar kl 12.15. Jag får arbeta med mitt Projektarbete hemma (som jag kan berätta om någon annan gång). Jag får sjunga Gospel. Jag har tid till att göra vad jag vill med andra ord! Så idag har jag fixat med Projektarbete såklart, det är så kul! Sprungit en 5:a med Hugo i släptåg, ätit kassler och stekt potatis samt tagit en härlig dush.

Nu ska jag invänta pappa för vi ska på en övningskörningstur in till Västerås. Tyvärr hinner jag inte gå och sjunga gospel idag på grund av Engelska provet nästa vecka. Men hey, det kommer fler övningar. Au revoir!


Hugo är världens bästa löpkompis! Även om han sackar efter lite ibland :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0