Balle

Aj vad min skulderblad gör ont! Den högra, mamma ska trycka lite snart. Jag bad henne snällt trycka till nån nerv så hela dryggen domnar av - då känner jag inte smärtan från skuldran. Jag vet inte ens vart smärtan kommer ifrån, bara finns där. Antar att det är på grund av alla timmar i skolbänken och framför datorn i hopp om att skriva bra arbeten som är alldeles för tråkiga och gör att jag saknar pinas sönder. Eller så har jag sträckt mig. Jag tror på det första, mer synd om mig då. Men strax är det lov, snart. snart... pusss på geografi!

såhär snygg kan jag vara i Lofsdalen. Jag blir nästan rädd för mig själv. (ser ni den gris-röda skiftningen jag lyckats bränna till mig?)


Kommentarer
Postat av: Julia

jag med! :)

och dessutom tycker jag att det är dags för dig att komma hem nu! :) <3<3

2009-04-07 @ 17:45:19
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: Julia

Jullan här igen, tänkte bara säga att om du inte har sett the hills avsnitten ännu så gör det, jag måste få diskutera av mig lite.. Spencer är ju helt jävla dum i huvudet!

pusss! :)

2009-04-07 @ 23:47:09
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: ellinor

guud, du är ju sååå snygg :D jag vill också komma upp och mysa och bli röd (Förhpoppningsvis blir man väl brun sen!). jag vill också slappa och leta påskägg, jaja slappa åt mig med och ha så kul :D Hälsa alla från mig!

2009-04-11 @ 23:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0