home again

Nu är jag hemma igen efter en vecka i Lofsdalen. Varje gång jag kommer hem från underbara fjällen känns det som det gått flera år här hemma, allt är så olikt på nåt sätt. Idag när jag kom hem var det mycket varmare ute, blommorna hade börjat komma fram, vi kunde sitta vid en brasa vid vattnet och sjunga plus att kläderna plötsligt har krymt ett par storlekar sen veckan innan jag åkte. Ja, det är konstigt det där. Men nu är det full fräs mot lördag som för med sig s t u d e n t k r y s s n i n g, kommer bli grymt kul!

Nej nu ska jag snart dra mig mot sängen; kolla på The Hills och äta lite ur mitt påskägg. Pusss!

Kommentarer
Postat av: Julia

ja ja ja! nu kan vi boxa spencer ikväll ;) <3

2009-04-13 @ 16:53:11
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0