Lördag

Jag och Julia sitter med våra datorer i knät och nördar. Kan ju tillägga att vi vaknade för 15 minuter sedan .. Det här är första gången jag använder min dator sedan vi började jobba så har ju saknat min lilla plutt. Igår kväll var det bio som gällde, Funny People, och vi somnade hemma vid halv 02:30. Som vanligt när jag och Julia delar säng kikar vi X antal Laguna Beach avsnitt innan vi somnar för dagen.

Lite senare: En frukost senarebestående av French Toast (bröd doppat i ägg, vaniljsocker och kanel som steks och äts med smör och sirap, nu blir du avis va mamma!) sitter vi vid datorn igen. Klockan 12 har vi en lunchdejt med en Österrikisk tjej som är här själv i USA i 3 månader precis som vi. Pusss


Utanför Josh och Bonnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0