Sentimentalt

Jag laste min kara van Marias blogg, som jag forovrigt saknar sa mycket att jag nastan dor ♥ Hon skrev om saknad och jag borjade genast tanka pa det jag med. Nar dagarna gar ut pa att standigt skota fyra barn finns det inte sa himla mycket tid att tanka pa sig sjalv, men vad jag an gor kommer alltid vannerna och slakten upp i huvudet. Nu har jag varit borta i 2 manader och aven om jag kommer hem om fyra veckor kanns det sa tomt att inte ha en massa tjejkompisar samlade runt en och prata skit med eller ga ut och dansa med. Som tur var har jag min alskade Julia har.

Nu borjar det riktiga livet efter skolan och det ar dags att ta egna kliv och val. Alla flyttar runt i varlden och i Sverige fast man egentligen vill ha ha alla samlade pa ett stalle, det basta vore i samma rum ocksa! Med allt detta babbel vill jag bara fa ur mig hur mycket jag saknar alla er dar hemma och att ni ska forsta hur mycket nu betyder for mig och hur fantastiska ni ar!

Tiden har har vart underbar men det ar nagot speciellt med att vara hemma, det gar inte att ta bort. Sa snart ar jag hemma igen och far traffa alla underbara manniskor. Ni ar verkligen bast! ♥


Kommentarer
Postat av: the aff

Saknar dig! :) <3333

2009-08-06 @ 09:07:41
URL: http://mandmyworld.blogg
Postat av: Agnes

Men åh, snacka om dålig tajming :/ Jag skulle ju vilja vara hemma och med och välkomna er när ni kommer tillbaka.

Men jag längtar också härifrån nu och ser verkligen fram emot att flytta :) Hoppas bara att ni vill komma och hälsa på mig emellanåt, det finns säkert ganska mycket kul att göra i stockholm på helgerna :)

Saknar dig med <3

2009-08-06 @ 15:46:37
URL: http://aekendahl.blogg.se/
Postat av: IFF

Jag saknar dig så jag nästan dör! Buhu, vi borde alltid få vara tillsammans! <3

2009-08-07 @ 07:07:19
Postat av: pilli

jag håller verkligen med dig! hur fantastiskt ställe man än är på spelar det ingen roll om alla vännerna är nån annanstans!

2009-08-07 @ 07:26:18
URL: http://pernillesofia.devote.se
Postat av: julip

drömde världens bästa dröm för några dagar sen. jag var på liseberg och helt plötsligt öppnar sig folkmängen och där kommer du, julia och ia sprinande. jag grinade som en tok. jag saknar er och längtar så sjukt mycket till ni kommer hem! <3

2009-08-10 @ 11:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0