Stormen fore lugnet

Nu ar vi hemma fran stranden! En rejal branna (for att vara mig)medfoljande peelande skinn kom som ett brev pa posten ocksa. Men vi hade en harlig vecka i en condo med balkong direkt vid havet, underbart. Men till mer vrkligheten, det ar 2 veckor kvar tills jag och Jullan drar oss hem mot ett kallt Sverige igen. Vi har fortfarande pengar kvar som vi maste shoppa upp. Igar kom vi hem med rikrigt manga plagg och mer ska det bli nasta vecka forhoppningsvis. Da var vi namligen planerat att aka till kara Russpark mall som har en underbar, UNDERBAR Forever 21! Forra gangen vi var dar hann vi inte med hela affaren och vi fick med oss en gigantisk kasse hem! Sa dit maste vi igen och spendera vara loner!

En annan trip vi vill gora ar New York. Om vi aker tar vi bilen med Julias japanska kompis, som kommer och halsar pa, i helgen och blir borta fran lordag till mandag. En "liten" trip till en "liten" stad sjalva vore inte helt fel, men lite laskigt! Fast har vi klarat oss i 3 manader har ska det nog inte vara nagot problem.

Iallafall sa sover barnen nu och eftersom jag jobbar kvall vill jag vanta tills mamman kommer hem sa jag inte sover samtidigt som barnen darfor blir det nagra Laguna Beach avsnitt nu! Det var allt jag hade att meddela omvarlden for idag. Pusss, saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: iffen

En jappe.. korren då?

2009-08-20 @ 17:36:24
Postat av: Isabella

New York är uhnderbart och inte alls så svårt att hitta och "klara sig själv" som man kanske kan tro. JAg är så avis, jag undrar att jag också befann mig i det stora landet till väst just nu.

hoppas du fortfranade har det super!

2009-08-22 @ 21:46:25
URL: http://isabellakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0