sandwich

Tja! lever jag kan man undra om man är van att läsa bloggen. Men ja, det gör jag. Igår vart det utgång för första gången sen.. länge sedan. Det blir så tröttsamt att alltid gå till samma ställen plus att jag inte vart hemma så det kändes bra med en liten pausi. Men kvällen igår var jävligt lyckad, trots att vi var nyktra hade vi så jävla kul. Svettigt men kul. Idag har jag promenerat med Hugo och städat sen setat och degat i sängen min. Men nu får det bli att ta tag i mig själv och ta en promme till. Just ja, har inte dammsugit vardagsrummet heller... bajs. Pussss

Kommentarer
Postat av: tess

jaha åh kanon! då har jag ännu en ras att välja på ;D

2010-02-16 @ 10:47:24
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0