ÄNTLIGEEEN!

Åh vilken lättnad. Idag åker vi hem, HEM! ♥ Det gör ont i mig, så himlans glad är jag. Det regnar ute så min planerade löprunda för att bli av med lite energi ställer jag in, var faktiskt ute och joggade igår så det får räcka.. för det här året. Nu ska alla ting packas ner i min gigantiska USAresväska. Röd och fin är den, samt stor. Madrassen ska rullas ihop, och tro mig, det är en timmes jobb. Jag har gjort lite picnic till bussen - trekantsmackor med baconost och Granny Smith äpplen, mums. Ipoden är laddad, datorn med i handväskan och ja, jag är redo för 6 timmar och 20 minuter mysig bussfärd hem mot Västerås :] Älskade familj och tjejer - nu kommer vi ! Pusss

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia

cant wait! :D

ring dirr när ni är hemma!!

2010-03-27 @ 14:30:32
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0