Håkans jävla bar

Nu sitter jag i soffan efter en dag på dagge (dagis). Bästa dagiset hittils, så underbara barn - jag vill ta hem allihopa! Tur att jag ska dit imorgon också. Jag har avnjutit en löksoppa och tvingats lyssna på Brolle Jr, Amandas största idol.

Idag rinde BIT, en Mack-kedja som säljer baguetter där man väljer fyllning själv..  blablabla. De ville träffa mig för intervju imorgon kväll. Har alltid velat testa jobba i något caféliknande. Men vet ni, jag tackade Nej. Yes, you heard me. Jag känner inte för att bo här längre. Oslo är som sagt vackert. Fast jag känner mig klar för den här gången. Men snälla BIT-tjejen sa att jag skulle spara hennes nummer så jag kunde ringa om jag kom tillbaka till Oslo. Så det gillar jag! Men om jag skulle få detta jobbet betyder det att jag antingen måste flytta för ca 2 månaders jobb eller bo kvar här. Bo kvar här vill jag inte då jag kommer dö av tristess och att flytta blir för dyrt med deppo och onödigt om jag bara bor där 2 månader.

Äsh, jag behöver inte göra allt jag vill nu. Det kommer fler tåg, det gör det alltid så länge man vill att det ska komma fler. Nu vill jag hem och åka till Lofsdalen. Sen hitta på något vettigt hemma, åka till Grekland, jobba och sen flytta igen. Fan vad tiden går fort, men jag älskar det - för jag har haft jävligt kul det här året! Nu väntar Glamourama, Håkans bar och PARADIDE HOTEL NORGEEEEEEEEEE! (Helt underbart att jag få se en till säsong)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0