slappar-söndag

Nu är det söndag, men jag vill bara ha måndag. Måndag, så jag kan få jobba, helg igen så det blir måndag. Måndag, så att jag får jobba och sen helg. Helg, så jag får åka hem. Jag vill till Lofsdalen, jag vill hem till Hugo och familjen, jag vill hem till alla underbara vänner, jag vill hem till sverige, jag vill till grekland och till cypern. Hem och äta vill jag också. Jag vill kunna köpa godis som inte kostar 150 kronor kilot och kunna gå ut och dansa med mina tjejer. Märks det att jag vill hem? Även om jag gillar Norge, för det gör jag faktiskt. Men jag gillar det nog inte tillräckligt mycket för att kunna bo här.

Just nu står vår hyresvärd tilsammans med nån tjej och fixar vårt dush-avlopp i badrummet - stopp var det där! Idag hade jag tänkt och springa, bli lite hälsosam. Men jag orkar inte det idag ;-) Igår köpte jag baguetter och nutella (lördagens middag). Vi är så dåliga med maten. Frukost idag blev gröt kokad på fruktmüsli med kanel och socker, plus 2 baguetter. Baguetter är underbara och det är nog det enda jag kommer saknar. Billiga baguetter från First Price. Tillsammans med nøttepalegg. Ikväll ska vi äta våra älskade hemmalagade pizzor.

Nu är dem klara inne på badrummet och jag ska gå och göra mig i ordning. Sen Anne Frank-filmen och sen downtown. Pusss

Kommentarer
Postat av: karliiis

åhhh!! kom hem <3

2010-03-14 @ 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0