efter tio

Godmorgon! Den här solen ger sån otrolig energi. Och det kan sannerligen behövas i dessa tentatider.. Mina dagar ser likadana ut varje dag; promenader, plugg, mat, träning och så om igen. Som tur var finns det en morot som gör att det ändå känns värt att göra samma saker, nämligen Lofsdalen. Nu när jag kollat igenom min blogg ser jag hur jag varje år innan påsk skrivit en vackert litet inlägg tillägnat kära Lofsdalen, och jag kan inte sluta gilla det stället. Det är så mycket som klaffar där, förmodligen kommer det inte finnas en gnutta snö i påsk men det gör liksom inte så mycket. Förra året satt vi på altanen, fikade, lyssnade på musik, lagade mat, gick på marknad, tog promenader och det var minst lika uppskattat som en dag i backen eller på skotern. Nu hoppas jag visserligen på i alla fall en förmiddag i backen, innan snön blir för grötig. Så ja, när jag fått nog av medielandskap och Public Service-analyser kan jag tänka på att om 2 veckor är jag där, och vips så får jag helt ny energi. Ja, det var väl den kärleksförklaringen. Idag ska ganska många saker betas av; hemtenta, marknadsföringsjobb, fixamusik till lördag och mella allt det tänkte jag klämma in en löprunda i det fina vädret. Med andra ord så det är lika bra att starta direkt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0