Alex Shulman

Jag fick tips av min kära vännina Ia att jag borde läsa Alex Shulmans blogg på www.stureplan.se , han är tydligen sveriges mest lästa blogg. Men varför är han så poppis ? För han är D U M ! Han hånar allt och alla fast det egentligen är han som är dålig och ful. För att bevisa det kommer här en bild på honom:



vad har inte lille Alexi gort mer ? Jo , hånat Viktor Åkerblom Nilsson. Det gör man inte ! ! ! Kolla här vad han skrivit:

Hördudu, Viktor Åkerblom Nilsson!
Kökschefen på Sturehof ringde.
Var fan är hummersoppan till bord fem?

Viktor
 
Viktor och Sara Varga på Guess modevisning 

Litegranna om mig själv för er som är intresserade, jag är lycklig ! Vet egentligen inte varför , jag mår helt sjukt bra och är glad hela tiden. Nästan iallafall ! Jag har några idéer på vad som kan ha gort mig så lycklig men de tänker jag inte ta upp här .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0