Fredag

Ikväll ska jag umgås med braiga Malin & Emelie =) Jag antar att det blir en lugn kväll,

för imorn bär jag & Ia iväg till Strömsholm -> Pillen & Jessy. Party party, Skojj =D

Åh vad vissa korvar är jobbiga! Att de inte fattar nånting, att man kanske måste kämpa lite. Går inte om man tänker att det orkar jag inte, det vågar jag inte, det gör jag sen. GÖR DET NU! För jag orkar inte med dig längre, orkar inte slösa mer tid. Och "slösa" är rätt ord, helt rätt.

Igår såg vi en sötingfilm på samhällen, ioförsig handlade den om Riksbanken men det sket jag i. "Programledaren" om man kan kalla honom det var nämligen: Viktor Åkerblom Nilsson. Och hur snygg är inte han på en skala 1-10? 11, minst.

Viktor Åkerblom-Nilsson


http://www.stureplan.se, helt klart värt ett besök!


nu ska jag sega lite mer vid datan, sen ringer nog Mallan snart =) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0