Helgen som gått.

Just nu sitter jag & lyssnar på: Hela dan varje dag. Haha, men den är skön =) Lite speciell, men det ska man vara !

Vad har jag gort i helgen då ?  kortfattat skulle man kunna säga att jag a´vart hos jocke hela helgen, vilket stämmer. Sen har jag vart på hockey, shoppat lite i stan och tagit det väldigt lugnt, vilket ät skönt det också. Fast jag har förlängt mitt liv med 3 år tack vare anders ! Det är helt sjukt vad kul du är, och sluta aldrig med det  =)

nu sitter jag och dricker grönt skogsbärsthé , mums och tänker på frågans om Ia ställde igår; Får du flashbacks ? Jag svarade; Nej. Men är det så? Nu när jag tänkt så var det visst inte så , ops. Det flashar lite bara. men hur kan det inte ? kolla på han, han är ju assöt.

Gud vilket gott thé !  aja, Nu ska jag fixa mig sen ta en promenad på nån timme till farmor & farfar och träffa min kusin. Snart är det sportlov. Wohooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0