Mika

Aj, jag har så jävla ont i halsen ! Jag har vart duktig och druckit kamomill thé med honung i.

Åh jag har hittat en så underbart bra låt : http://artists.letssingit.com/grace-kelly-lyrics-grace-kelly-t6gj6xb

Jaha vad ska man hitta på om man inte får träna? det finns inte så mycket att göra då. Måste nog städa mitt rum, känns som det behövs. Imorn kanske det blir stockholm & shoppa, sen träning torsdag, lungt på fredag, fest på lördag och match söndag :). Nu var det nån som skrev på msn så jag överger bloggen för idag och återgår till msn. Ha det bra ! pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

VARNING LÄS INTE DETTA!!

år 1997 var det en flicka som hette jane hon skulle gå en promenad i skogen då hon försvann........Tre år senare alltså år 2000 gick hennes bästis mary en promenad i skogen hon hittade sin bästis och på hennes mage stod det "jag var inte söt nog" nu när du läst detta så kommer jane dyka upp i din spegel o mörda dej det, hände med mary 2 dagar senare......för att bli räddad måste du skriva vidare detta till 5 andra hemsidor......

2008-08-13 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0