Semlor & sommarjobb !

Goddag !

Dagen är bara barnet och jag har redan börjat plugga min tråkiga samhällsekonomi. Serre , kul är det inte

Dagen har tillbrigats inne i stora staden Västerås. Våran klass, Sp06B, var nämligen inne på slottet, domkyrkan och sedan Vlt. På Vlt spelade vi journalistspelet, Jag Ia och Gela kom 2:a. Vi hade vinnut om inte Jasmin ocg co fuskat sig till en seger. Fy ! =D Väl på Vlt passade jag otto och ia på att söka sommarjobb ! smarta nissar vi.

Mellan Vlt och domkyrkebesöket hann vi med lite shopping & mat på La Pasta, ljuvligt ! Jag & Ia inhandlade thé som vanligt från Théboden. Den här gången blev det Kustfägring; blåbär, björnbär och aprikos och Muppelina; havtorn, jordgubb och yoghurtarom. Fast det braiga med mitt ständiga thédrickande är att jag har övergått från svart till grönt. För er som inte vet skillnaden så kan ni trästa er med att det vet jag inte heller, bara det att grönt thé är bra mycket nyttigare än svart. Plus att det sätter fart på förbränningen !  Jag & Otto hann röka på lite också, på tåget t o m. Vi tänker aldrig fimpa.

På tal om fettförbränning så är det ju semelsadagen idag. Det har inget med fettförbänning och göra men jag försökte göra en lite snart övergång där. Snart kommer min faster hit med ViktVäktar semlor =), mumms!

Nu har jag sökt sommarjobb på säbygubben, haft orddiaré om mig själv och ödlat 15 minuter av min tid till datan så nu återgår jag till samhällsekonomin. ha en fortsatt bra fettdag =) kram och kyss. 



Ia och Jag
bjuder på en bild på mig och ia och en semla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0