Strömsholm

Jaha, då var det ännu en söndag =) Det är skönt med söndagar om man gort någonting skojj på lördagen, annars är det bara tråkigt !

För ungefär 1 timme sen kom jag hem från strömsholm, va skitkul där =) Jag & Ia åkte dit igår vid 6, sen va vi hos Pillen på internatet till typ 10, vi klappade massa hästar ! Sedan drog vi på fest. Kände knappt nån vid starten, inte så konstigt eftersom det bara var massa ridtjejjer där, men de flesta var jättetrevliga =D
Sen bara strömmade det in folk ! Jag har bara 3 bilder från kvällen, konstigt nog !
 
186600-5


Idag är det plugg och träning som gäller, kickboxning med amanda =) Så nu ska jag dricka mitt jordgubbsthé och plugga Naturkunskap.

Ha det bra ! Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0