FOPPATOFFLOR

Hemma i kylan igen, jag vill inte ha deprisionsväder! Jag vill ha 40 grader och sol =) Det var det jag visste, efter nån dag skulle jag längta tillbaka till Malta och det är precis det jag gör. Alla härliga människor, underbara vädret och allt roligt man gorde varje dag. Åhh, men jag har iallafall fått min dos sol för i sommar.




Jag har nu köpt ett par Foppa tofflor-kopior! Känns bra att slå tillbaka på alla som klagar på dessa aningens fula tofflor. Visst dem är fula, men sköna. Så varför ska folk som inte har sånna klaga? Tycker man dem är fula så köp dem inte då :) Vill dem provocera andra människor så dem inte köper dessa tofflor? Ähh vet inte, nu har jag ett par och dem är gryyyyyymt sköna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0