Pommes

Har precis vart i affaren dar jag ska fixa kara Iffras trojja :) Men det var tjejjer framfor mig som var det segaste jag sett och min planbok ligger kvar hemma sa jag ska fixa den imorn!

Idag tog Jo Espen oskulden pa att sla ett pommes i min panna, det var val mysigt? Nej, men nu ar det bara 1 hel dag kvar innan jag satter min fot i Sverige igen, ahhh vad jag langtar! Nagot annat jag langtar till at resutangen ikvall, tss. Alla svenskar, totalt 19 st, ska ata pa Paparazzi. De har de storsta portioner och efterratter jag nansin sett! Jag ska ta min underbara Nutella paj med glass till efterratt, for att da kompensera lite tar jag en sallad till varmratt :D Nej ush vad hungrid jag blev nu!

Ses pa sondag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0