Bryan Adams

Ikvall ar Bryan Adams i St Julians, men vi har inga biljetter. Nej, han ar inte min 'idol' men lite kul maste det nog vara att se hnom live lixom. Innan jag hade sett en bild pa killen trodde jag han var en tjock gammal gubbe (med tanke pa hans rokiga rost) men efter bilderna sag jag att min bild av honom var helt fel.

Aja iallafall; det finns ett stalle dar man kan kolla utifran sa vi ska ta oss dit, annars brukar de tydligen slappa in gratis efter ett tag. Aja, far de hur vi gor.

Hejhej <3

Kommentarer
Postat av: Rikard

jag måste än en gång påpeka att jag såg honom gratis och han va grymt bra live, tyvärr johanna bättre lycka nästa gång ;)

2007-07-11 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0