määättt

bläää vad mätt jag är! Idag har jag vart i stan för att shoppa det sista som behövs inför resan;
-hårbortse
-maltesiska lire
-skor (sneakers)
-allergimediciner (vet inte om det behövs utomlands men)
-travello, revasör
-ladyshave, så drygt o hålla på med skum o rakhylar i dushen!
-herbal skampoo, äääälsar den! Måste köpa den när sommaren kommer :D
-engångskamera, måste ha lite bilder på väggarna också o inte bara i datorn
-present till Paul och Lina (mina nya föräldrar ;)


Pasto mmähler o fredde klagar över att jag tjatar så mycket om Malta. men jag är glaaaaaad :D så jag kommer fortsätta tjata ända tills det att jag vart hemma inågra månader.

Hinner nog med ett till inlägg innan jag åker imorn runt 12, nu skare packas, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0