MALTA AR UNDERBART!

Idag har jag bara haft 1 lektion, skont som tusan. Varan larare ar typ galen, svar o forklara men han ar inte sa riktigt normal. Idag fick vi vara nya scheman for nasta vecka, jag o amanda fick olika ugen! Stord personal? & Nasta vecka kommer det 300 elever till sa da kommer de verkligen inte ha tid med oss. Men som tur ar finns det 1, EN!!, svensk larare som vi ska prata med.

Igar var det varsta skona kvallen, kom hem vis 12 sa jag var utvilad nu pa morgonen. Jag Amanda Milla Robin Anton och Erik gick och satte oss pa ett fik dar vi tog lite drinkar och kakade glass, mumma! De har mycket roligare GB glassar har men har heter market; Algaida. Nastan Al Kaida. Haha.

Snart ska jag lyssna pa en forelasning sen ska vi traffa killarna och ga och kopa drycker och mat som passar till det svenska midsommarfirandet vi svenskar ska forsoka fa ihop pastranden. Vi dansar val runt en palm eller nat!



Fredag: `Midsommar-firande` & krogen
Lordag: Comino by day, resturang & krogen
Sondag: Marknaden i valetta
Mandag:Valkomst fest for de nya men vi gar dit och tar lite gratis-drinkar ;) 
Tisdag: Comino by night; boat party.
Onsdag: Mega beach party
Torsdag: Toga- Party el bowling
Fredag: HOLA-part; mexico tema-party

Nu ska jag vanta pa Milla eftersom hon har iLab lektion brevid mig, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0