MALTA

jaha da var man antligen framm  =) har iof;rsig vart det sen igar kvall men har inte haft tillgans tilldata.

Jag och amanda har precit gort vart test i engelska pa 1 timme, puuh! ont i nacken fick jag. Det visar hur bra vi ar pa engelska och delar in oss i grupper efter varan niva.

Snart ska vi pa rundtur i stan sa vi vet vart alla stora saker vi ska till ligger, ikvall ar det ett stort valkomstparty =) och imor nar det megastort boat party pa en bat, kanske itne ar sa svart att forsta ;)

nej nu ska vi leta efter en pool och bekanta oss med skolan, tror inte jag kommer kunna lagga in na bilder.

foresten, det at typ 30 grader nu, o inte ett moln. va tvungen o skryta lite =)

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Marja

Jag saknar er! P.S vi måste kommentera mycket om vi ska komma upp på bloggtoppen ;)

2007-06-20 @ 17:54:10
URL: http://legolass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0