bantningspulver?

Har precis ätit min första maträtt grillat för i år! Det är verkligen något speciellt med grillat, mumms. Så nu är jag mätt och nöjd, redo att färga Emmas hår.

Jag har nu ätit mina piller.. höll jag på och säga.. Mitt pulver i några dagar. Anledningen till att jag köpte det är för att få bättre hy. Men efter en närmare till på mitt papper med information om pantotensyra står det att personer som ätit pulvret har gått ner i genomsnitt 1.2 kg/ vecka. HJÄLP! Jag äter bantningspulver! Jag är 16 (snart 17 ) och äter bantningspulver! Må gud vara med mig under min behandling och leda mig mot ljuset. Skämt och sidor. Det ska nog gå bra. Det braiga i det hela är att 80 % av personerna som äter syran blir bättre i hyn. Jag längtar tills resultatet syns!

Jag körde lite på min crosstrainer idag. SHIT vad jobbigt det har blivit. Inte så att jag blir helt anfådd utan att mina armar orkar i princip ingenting. Jag är en människa utan armmuskler. Det finns nämligen olika program man kan köra; random, hill, fat burn.. osv. Jag tog fat burn (för jag tycker den är lättast) och på den lättaste nivån i programmet. När maskinen var uppe i det högsta steget var jag helt slut. Jag orkade inte dra i de långa penisliknande maskinarmarna. Väl efter att passet var slut slängde jag mig på hantlarna. Det blir nog och köra på hemmagymmet i fortsättningen så jag orkar med lättaste nivån i lättaste programmet på en crosstainer. Ha! Skrattretande.

Dagens hiss: Pantotessyra

Dagens diss: mina armmuskler

image60

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! vad är det för sorts pulver du äter? svara gärna på mejlen tack, kram

2008-02-20 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0