Det ramlar in vuxenpoäng...

Så sant så, hur många poäng är jag värd om jag går till bibblan, lånar en vuxenbok / psykologibok och knallar hem igen. Jag är iafl värd ett bonuskort. Så glömmer jag springa förbi Chrille och hämta mitt USB minne, åhh vad dryg jag är. Utan minne måste man ju skicka sitt arbete i ett hotmailbrev till sig själv, men ärligt tror jag det sitter en liten ond hob i hotmailbasen och väljer vilja personer han ska låta skicka brev för ibland när man skickar sina arbeten kommer de inte fram, de lixom försvinner. FY för hober ! Nu ljög jag ( an får ljuga om man säger direkt efteråt att man ljugit ). Efter en andra titt på mejlet såg jag att all text fanns där (A), förlåt hoben. Nu kommer han troligtvs inte släppa igenom mitt arbete tillbaka till skolan för jag var dum. Får sjäska lite i mejlet.

Nu väntar en lugn helg, sköönt :) Jag och Legge ska basta imorn, börjar bli en vana för mig. Jag har blivit så duktig på sistone tycker jag. Jag har
-börjat gått ut och gått eller oftast sprungit innan träningar,
-börjat basta varje dag,
-börjat käka knäckebröd,
-börjat läsa böcker,
 -börjat dricka thé, antar att jag hoppat på thédrickar-trenden. Men gott och nyttigt är det !
-börjat dricka asmkt vatten varje dag ( enligt mig )
-börjar kolla på OC, redan helt fast. BAra så ni vet så hatar jag den ledsna björnen (ryan) och stela marissa.

De va väl iprincip allt, lägger väl på om jag måste peppa mig mer :) , nej nu ska jag skriva uppsats om Malawi eftersom texten ploppat fram igen. Tjohejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0