...

Jag är inte på så bra humör idag, jag är irriterad. Vet  inte riktigt på vad, men det är så mycket jag stör mig på hos vissa personer så jag blir galen. Men om man berättar vad det är man stör sig på så skiter sig allt, så det är väl bara låta allt flyta på. åh, nu blev jag ännu argare. Man kan väl inte bara låta det flyta på. Varför kan man inte låta alla vara sig själva? varför måste människor heal tiden sträva efter att vara så snygga och populära som möjligt. man måste inte vara i centrum hela tiden. Och är man inte det blir man sur. Varför kan man inte bara vara sig själv? varför? nej för att alla är så rädda, rädda för vad alla ska tycka om en. det är synd. för sånna saker får mig och säker många andra arga. varför får du mig att må så dåligt ? jag vet inte själv, jag vet bara att jag inte trivs med det här. berätta lite mer..mer...Jag vet inte vad jag håller på med längre, jag vet inte hur jag beter mig mot andra. och ärligt så orkar jag inte bry mig heller, för det är ingen som bryr sig tillbaka. vem orkar ständigt kämpa för att få sin röst hörd? tänk på den. fan jag behöver dig nu, du vet vem du är. du trogne läsare.

Kommentarer
Postat av: Legolass

Vad deppin du är frodin! Sluta upp med det och tänk istället på att jag älskar dig mest i hela världen :) KÄRLEK!

2007-03-04 @ 20:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0