Fotboll

har precis spelat en fotbollsmatch ! coolt va? för er som inte vet det så har jag slutat på fotboll men eftersom de hade brist på folk så ställde jag upp :), även om man har tappat lite på de här 2 månaderna. Men lite kul var det, måste jag erkänna. Men inte så kul att det kan övertyga mig att komma tillbaka - även om jag får en ovaerall ;)

Gud vad trött jag var imorse efter gårdagen ! Direkt när jag vaknade gick jag upp till köket, hämta godis och la mig i sängen och kolla på OC. Jag är fast ! Shit vad serien är bra. Fast jag har bara kollat på säsong 1, inte ens hela den. Har mossat avsnitt 5-8 så om någon har den skivan och är villig att låna ut till mig i några dar så säg till !

Strax ska jag hem till farmor och farfar och käka mat ! mummi, mina kusiner är där. Jävla king-barn de är :D Anton ser ut som en fågelholk hela tiden. Sen är det slappakväll hos Emma, gud vad skönt ! Och det är såkul när emma är med oss tjejjer, vi njuter av varje liten minut hon är med oss. Adam får låna ut henne liter mer tycker jag, för emma är så himla underbar !

Nej nu ska jag gå och kolla på tv, när jag har tid tar jag mig chansen. Det blir nog ett OC avsnitt !

Bilder från gårdagen , dvs alla bilder, finns på Min Bilddagbok. Om någon vill att jag ska ta bort en bild så skriv bara en kommentar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0