Fredag =)

Jag hinner inte skriva så mycket för fläkten i datorn håller på att bränna upp mina ben :)

Ush det har vart världens seegaste vecka i skolan. Tiden har stårr stilla, och jag skojjar inte ! Nån har fipplat med tiden för den gick inte frammåt. Vi har haft Sokratesvecka och bara skrivit om tysk populärkultur som är ungefär det tråkigaste man kan skriva om. Så därför ska inte jag skriva mer om det nu.

Igår var Jag, Elli, mamma och Carina på spa i Västerås, sååå skönt :) I 4 timmar var vi där och bbade, hade masker, bastade, belv masserade, åt skorpor och drack Dajm cappuchino. Helt underbart ! Snart ska jag och Ia ut o springa, det är ganska duktigt för att vara fredag va ? Jag vet :) Efter våran duktiga löptur ska jag Chrille Amanda och ia basta för att sedan kolla på Borat.

Oh herregud ! MIKA kommer till stockholm den 7 April, jag mååste dit! den söta Libanesen får jag inte missa. Nån som är sugen att följa med ?

jag vet inte varför jag skriver blogg egentligen, det är inte värst kul :) Men nu var jag tvungen för att någon liten söt inte hade något att läsa. Så nu har du fått 3 minuter från mitt liv.

Ha det bra, puss & kram


Sitter på min gamla dator så passar på och bjuda på lite äldre bilder:
image27image28image29image30image31

Kommentarer
Postat av: Pillen

Åhh, om det var mig du menade så var det mkt snällt gjort :)<3 Man tackar, haha ^^, Pussin <3<3

2007-03-17 @ 21:08:21
Postat av: Emma J

Jag vill följa meeed !! Fast jag kommer inte att ha råd =/

2007-03-17 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0