Jobbigt !

Jag har precis vart duktig och tränat dubbelpass, ett stepup och en innebandy =) Duktigt måste jag erkänna ! Så åt jag nyss min mat för idag , det är inte så duktigt däremot. Ahh jag har en irriterande lock som hänger i min panna.

Imorgon ska jag ta halv 4 tåget in till stan och möta Amanda =) Vi ska shoppa lite, jag måste verkligen ha ett par skor nu också ! Det är hål i båda mina hälar och det bara läcker in vatten, synd om mig. Men vet inte om jag ska köpa ett par stövlar eller gympadojjor. För stövlar vill jag VERKLIGEN ha, fast behöver egentligen inte för jag readn har så många. Och gympadojjor vill jag inte ha, men måste. Hm, svårt val, HJÄLP MIG ! !

700 feat image26

Snart ska jag dra mig mot sängen och sova, så ha det bra, så ses vi vid nästa inlägg. PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0