Malawi

Ja, ännu en dag i skolan och just nu skrive jag en utredande uppsats om hur Malawis natur och ekonomi påverkar utbildingen, och samma sak med sverige. Intressant ? Knappast. Jag har Pillen bakom mig som är lite deppig, men hon är världens sötaste ändå. Sen har jag Ia som är helt inne i Nordkorea och jasmin som sitte roch kikar på vad jag skriver. Snart är det lunch ! och jag orkar verkligen inte spendera mer tid på min uppsats just nu.

På fredag ska jag och Amanda in till stan och shoppa lite =) Det är alltid kul och umgås med Amanda, jag måste försöka hitta en trenchcoat, heltst vit/naturfärgad. H&M har väldigt stort utbud, iallafall i stockholm. Västeråsutbudet är lite glest, men det får duga. Något i den här stilen hade jag tänkt mig:
 

image25

Kommentarer
Postat av: Pillen

Och du är världens sötaste Johanna <333 Gör mig alltid glad ^^,

2007-03-08 @ 18:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0