Party Party..

Ja ush, sura är väl för tråkigt ! Här sitter mna kl 01:38 hos tobbe och skriver blogg. Samma dag som det vart fest,. Allltid samma visa i sura, först är det fest för alla ! sen spårar det ur och alla måste gå hem vid typ 11. lite trött på det. Men nu har Ia precis värmt bullar och jag ahr lärt bakis__ spela 500. Har försökt lära folk hela kvällen men människor ör ju så tröga nuför tiden !

jag fryser som fan och tror jag ska hem och sova snart ! Har nämligen match imorn fast jag inte ens spelar fotboll. Men peter ringde mig idag och frågade om jag kunde vara med och spela för de hade inge folk. Och jag har inget annat för mig så visst=) Nej nu ska jag snart in till de andra som sitter i soffan, en spelar gittar och sjunger och de andra kollar på tv. trevligt gäng :)

Lägger in bilder från kvällen imorn. http://johannarydberg.bilddagboken.se , Nu håller jag på att somna.

Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0